Digitale blog - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Rene Oud - WaarBenJij.nu Digitale blog - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Rene Oud - WaarBenJij.nu

Digitale blog

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

10 November 2008 | Australië, Byron Bay

Goedendag

Ik had geen zin om te typen, kijk daarom even op:

http://nl.youtube.com/watch?v=gonE7SNNVlI

Een videoblog. Opgenomen vanuit de Arts Factory Lodge!!

Cheers
Rene


  • 10 November 2008 - 09:29

    Marielle:

    Hey Rene!!

    Ha, mooi zo'n blog! Origineel! :)

    Misschien tot op Fraser!!

    X

  • 10 November 2008 - 09:43

    Oma :

    Leuk Rene om je te zien.
    Watkan je toch lullen man.
    Ik ben blij dat je zo geniet en veel meemaakt.
    We houden van je ,en pas goed op jezelf he.
    Veel liefs van ons.xxx

  • 10 November 2008 - 11:15

    Leone:

    Leuk joh, zo'n blog! Moet je vaker doen! Love Ya! X

  • 10 November 2008 - 13:48

    Papa:

    Wat een herrie op de achter grond en die aap heb ik ook niet zien zitten.
    Wel fijn dat ik je even gezien en gehoord heb.
    Nou jongen veel plezier .

  • 10 November 2008 - 13:51

    Schaep In 't Veldt:

    Goedverdoemme! Op deze *kuch* prachtige faculteit in kutrecht is er tot mijn ontsteltennis en teleurstelling geen mogelijkheid tot het bekijken van audiovisuele informatie waardoor het voor mij een onmogelijke opgave is geworden de digitale blog van de heer Oud te versnaperen. Dat wordt tot thuis wachten.

  • 10 November 2008 - 16:16

    Tessy:

    Hahaha een woord: GENIAAL!!! En is dat dagboek van jou nou echt roze? Nou maakt niet uit hoor ;). Hier in Iowa ligt er al sneeuw... en toen ik mn auto instapte vanmorgen was mn flesje met water bevroren :S Nou ja weer genoeg gepraat voor vandaag. Spreek je later weer!

    xxx

  • 11 November 2008 - 21:30

    Milou:

    wat super leuk schat zo'n digitale blog! moet je echt vaker doen, het is heerlijk om je weer eens te zien en te horen! alleen mis ik je dan wel nog meer hoor:(
    genietse lieverd!

    kusjes

  • 12 November 2008 - 11:02

    Johannes Gerardus:

    Getverdemme!! Denk ik je net te missen zie ik die kuttekop van je weer! alles is weer over hoor zo kan ik nog wel weer een paar weekies zonder je:P
    neukze!

  • 13 November 2008 - 13:53

    Je Mams:

    Het valt mij wel op dat minimaal 90% van de reaguurders van het vrouwelijke geslacht is :)

  • 13 November 2008 - 18:18

    Patrick:

    Nou hier dan weer een man...super om allemaal te horen en ook super idee die digitale blog..

  • 13 November 2008 - 18:30

    Schaep In 't Veldt:

    Ja Anneke. René is een gewild mennèke waar menig vrouw zich niet voor omdraait om even op te springen om dat kleine lichaampje eens flink te verwennen en zijn hoofd in haar boezem te steken. Daar komt natuurlijk ook bij kijken dat René zijn neus graag in andermans gaatje, eh zaakje, steekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

24 September gaan we richting Australie. Ticket is geregeld. Backpacken!!!

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2009

The end

03 Januari 2009

Van de hel in de hemel

23 December 2008

The Outback!!

15 December 2008

Great Ocean Road

12 December 2008

Wicked!!
Rene

24 September gaan we richting Australie. Ticket is geregeld. Backpacken!!!

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 78978

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: