Doen, niet doen? Ja, nee? Toch wel of niet? - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Rene Oud - WaarBenJij.nu Doen, niet doen? Ja, nee? Toch wel of niet? - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Rene Oud - WaarBenJij.nu

Doen, niet doen? Ja, nee? Toch wel of niet?

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

04 Augustus 2008 | Nederland, Uitgeest

Zeau,

Ticket is gergeld, 24 September vertrek ik met Australian Backpackers naar Australie. Onderweg stoppen we een nachtje in Bangkok en daarna nog 5 nachtjes in Sydney met o.a een tocht naar de Blue Mountains, een BBQ en een boottochtje. Hartstikke gezellig.

Jaja, nog 52 nachtjes slapen en dan vertrekt Rene naar Australie. Voordat ik ga moeten er nog verschrikkelijk wat kleine knoopjes worden doorgehakt.

Koop ik wandelschoenen, jezussandalen of niet? Ga ik net zoals iedereen langs de oostkust omhoog of niet? Eerst naar Canberra (capital), Melbourne en Adelaide? Daar is het wel minder mooi weer dan in het noorden. Nu ik toch lekker in het zuiden zit kan ik misschien wel goedkoop naar Tasmanie vliegen? Zal ik van te voren een goedkoop hostel boeken of niet? Koop ik zo'n buspas of kijk ik ter plekke wel hoe ik ga? Fantastisch groot afscheidsfeest of niet? Trein, bus, benenwagen?

Tot nu toe moet ik lekker veel werken. 14 September is jammer genoeg mijn laatste dienst op mijn werk, daarna nog 10(!!!) dagen niets te doen. Beetje zenuwachtig lopen zeiken. Om toch een beetje wat te doen bereid ik nog weinig voor nu, dan kan ik dat nog doen dan.

Update 15 september: Mijn moeder komt mij ook opzoeken in Australie. 4 December vertrekt haar vliegtuig, en als ik het goed heb gaat ze 15 Januari weer terug. Erg leuk!

Jammer genoeg was gister mijn laatste werkdag. Nu duimen dat ik terug mag komen na mijn reis. Ik ga de kereltjes en mijn collega's wel missen denk ik hoor:)

Gruss aus Holland

  • 05 Augustus 2008 - 08:35

    Lau:

    vandialdadada krijg dr aambeien van.

  • 05 Augustus 2008 - 11:12

    Karlijn:

    Zozo, dat wordt spannend :D Wel vet hoor!

    (K)

  • 07 Augustus 2008 - 09:52

    Je Moeder:

    Jou kennende komt alles goed, jij bent nog nooit over eendags ijs gelopen.Ik heb het volste vertrouwen in je!!

  • 11 Augustus 2008 - 08:32

    Dicky Curtis:

    Waar zijn die momenten waarvan je denkt dat die momenten eigenlijk geen bewuste momenten na momenten zijn?

  • 11 Augustus 2008 - 22:03

    Daury:

    Je heb wel wat beters te doen die laatste tien dagen denk... Daar mag je dan ook wel ffies voor gaan sparen, volges mij berekeningen is t portiertje die 10 dagen maar twee keer dicht. 8 dagen keer 10 bier keer 2 euro is toch al gauw 160 dr bij. En aangezien jij zo lief ben voor je trouwe vriendjes wordt dat bedrag zo'n beetje verdrievoudigd. Misschien toch maar weer ffies gaan krantenlopen, ik denk dat Bouke het nummer van Ria B. nog wel heeft! Sterkte(L)

  • 22 Augustus 2008 - 18:25

    Baske:

    Nou Rene, gewoon lekker doen allemaal! Daar heb je je longen voor gekregen he.....om dingen te ondernemen! Ik hou je zeker in de gaten en ben benieuwd naar je bevindingen en avonturen!

  • 24 Augustus 2008 - 22:01

    Poolbeheer:

    Wij gaan je in de gaten houden....vooral wanneer je terug komt ! Nee hoor, geintje.
    Geniet ervan, maar dat zal jou wel lukken.
    Veel plezier en wijsheid.

    Groetjez de Meiden van de Pool.

  • 25 Augustus 2008 - 15:07

    Niki:

    "Life is not the amount of breaths you make, it's the moments that take your breath away"

    Twijvel niet, en maak je droom waar! Je kunt het!

  • 06 September 2008 - 17:16

    Anton:

    René we staan voor altijd achter je! ontzettend veel plezier en maak er wat van!

    Groetjes familie de Ruijter

  • 18 September 2008 - 10:51

    Patrick:

    Beter een laat berichtje dan nooit;)
    Ik heb je al een tijdje niet meer gezien op het werk, dus vanaf hier wens ik je heel veel plezier en succes daar met backpacken...ik hou je site in de gaten..!!
    (ik ga je trouwens niet missen als collega;))
    Gegroet, Patrick

  • 20 September 2008 - 16:26

    0pa En Oma:

    rene heel veel plezier.geniet en zie veel.maar doe wel voorzichtig,we horen wel van je he?liefs opa en oma.

  • 24 September 2008 - 09:10

    Anneke T.:

    Lieve René,

    nou gozer heel veel plezier en geluk met dit avontuur van je. Doe wel voorzichtig, en wees een beetje zuinig op jezelf he. Ik zal je verhalen volgen op deze site!

    Dikke kus en knuffel Anneke T.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Mijn eerste reis

24 September gaan we richting Australie. Ticket is geregeld. Backpacken!!!

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2009

The end

03 Januari 2009

Van de hel in de hemel

23 December 2008

The Outback!!

15 December 2008

Great Ocean Road

12 December 2008

Wicked!!
Rene

24 September gaan we richting Australie. Ticket is geregeld. Backpacken!!!

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 79030

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: