Bangkok!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Rene Oud - WaarBenJij.nu Bangkok!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Rene Oud - WaarBenJij.nu

Bangkok!!

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

25 September 2008 | Nederland, Uitgeest

Haaaa!!!

We zijn vanochtend 7.30 aangekomen na een relaxte vlucht van 11 uur in Bangkok. Gelukkig heb ik geen jetlag, heb een paar uurtjes kunnen pakken in het vliegtuig.

Wat een gezelligheid, we mochten op een gegeven moment geen bier meer hebben want ze dachten dat we dronken waren! Hier is het echt een verschrikkelijke hitte, wat geweldig. Graadje of 33 Bij aankomst meteen even de zwembroek gepakt en met zijn alle in het zwembad gesprongen. Het Hotel waar we in verblijven is onwijs goed, ik slaap met een aardige jongen op de kamer. We hebben 2 2-persoonsbedden. Heerlijk! Na de lunch hebben we een taxi gepakt (10 man voor 150 Baht, dat is omgerekend 3.75) naar een groot shoppingcentrum. Daar heb ik nog even een handige rugzak aangeschaft.

Om 18.00 gaan we naar het uitgaansgebied van Bangkok om daar flink te gaan feesten. Morgen vertrekken we dan in de avond naar Sydney waar het volgens mij weer 3 uur later is. Als ik daar ben zal de update wat langer duren want we gaan eerst 5 dagen allemaal activiteiten doen.

De eerste indruk van Bangkok; een complete chaos vol met mongolen maar ook vriendelijke mensen. Afdingen hoort erbij, iedereen ziet dat je tourist ben dus ze roepen je continue.

Bedankt voor de lieve berichtjes nog allemaal, ik kon niet terugsmsen. In dit berichtje spring ik beetje van de hak op de tak omdat ik maar 20 minuutjes kon internetten.

Cheers,
Rene!!

• 25 September 2008 - 08:41

Pussy Ping Pong 5$:

niet alleen maar neuken kerssens!

• 25 September 2008 - 08:52

Niki:

Whahaha conclusie alles is heerlijk en geweldig? Gelukkig maar:P

• 25 September 2008 - 09:19

Lindsey:

zooo ik heb je mooi al weer ffies gesproken op msn:D! Ben blij dat je eerste dat in iedergeval leuk is, geniet er van!

• 25 September 2008 - 09:32

Opa En Oma:

ben blij dat je een goede vlucht hebt gehad.wel een belevenis he.geniet maar erg lieverd ,maar pas wel op jezelf .

• 25 September 2008 - 09:37

Je Moeder:

Echt fijn zo snel al wat van je te horen. Nog niets kwijtgeraakt? ;)
    Have fun!!!!!

• 25 September 2008 - 09:38

Papa:

Nou jongen veel plezier in Bangkok je vader heeft daar in Bangkok erg genoten .

• 25 September 2008 - 09:42

Nikki:

Hee schat,

Mooi dat het er tot nu toe heel gezellig met allemaal mensen van jou soort... ;)
    Hoor net dat je over een uurtje gaat stappen! Veel plezier schat en drink er ook een paar voor mij ;)

Nou laat snel weer wat van je horen, niet te snel natuurlijk want jij hebt je tijd voor veel leukere dingen nodig!

Dikke kus!

• 25 September 2008 - 09:56

Lin:

Hej lekkerdingetje!

Wat super om te horen dat het nu al vet is! En het wordt (waarschijnlijk ;) ) alleen nog maar beter! Hoe vet is dat?! :)
    Heel veel plezier met uitgaan zometeen, Bangkok is vet om uit te gaan! En die maffe Thai moet je maar niet al teveel aandacht aan besteden. ;)
    Farang! Farang! (Zoek dat maar ff uit wat dat betekent):P
    Heel veel plezier nog lieve schat.

Dikke kus

• 25 September 2008 - 10:00

Steeffie:

Geniet met volle teugen jongen! ;)

• 26 September 2008 - 11:15

Leone:

Lieverd.. veel plezier en maak er een te gekke tijd van!!

Mis je nu al!
    XxxX

• 26 September 2008 - 16:15

Patrick:

Mooi dat alles tot nu toe helemaal top is..al een paar pintjes met bjorn gedronken..?jullie spugen er allebei niet in volgens mij;)
    have a good time..!!

• 27 September 2008 - 12:12

Gijs Gijsema:

Smeer je jezelf wel in tegen de zon.Mooi dat alles goed is gegaan in het vliegtuig.Hoe laat zit je ongeveer op msn als je er op zit.

Groetjes Storm

• 27 September 2008 - 18:00

Andere Papa:

godverdegodver t lijkt wel alsof je vrienden heb joh zoveel mensen als dr reageren.. Heb je je sleutels nog een beetje bij de hand of had je die gewoon zoals altijd ergens neergelegd?? blij dat t zo tof is joh! ik mis je nu al! over hoeveel nachtjes kom je terug?:D kusje